What for me is to live your dream ?

24.02.2012 14:04

 

Vždy jsem chtěla udělat školu grafického deingu láká mě dělat interiery. Tohle mě ale už dávno přešlo nejen že by mi to moje známky nedovolily. Není to takovéjaké sem si myslela stavět byty v The sims2. Je to těší ale přesto mě to baví kombinovat doplňky a nábytek.Zjistila sem že na to nemusím studovat je to můj koníček.Baví mě to je to jen další malý sen který sem si vysnila. Nejen že si ho žiju teď třeba našim dělám obývák. Už to mám vymyšlené stáhla sem si dokonce i programy na návrhy. Jen vuli tomu abych ho mohla zažídit. Náš utulný a malí obýváček a později dojde na další místnosti co si víc přát :)

I když tohle byl muj malý sen mám i velký který si žiju od malička a nikdy mě nepřešel. Tancovat to je můj sen! Je mi tak něják jedno jestli profesionálně nebo amatérsky.Tanec mi umožńuje žít si svoje pocity. Nemusím se usmívat a předstírat že je všechno v pořádku můžu tancovat sklesle a přesto to vipadá nádherně a elegantně. Dát do tance vše to pro mě znamená žít si svuj sen. Tancovat v klubech baví mě to ale je to jenom zábava. Ten sen se zakládá daleko více věcech být profesionálka poučovat ostabní o tom jak to dělat radit a pomáhat jim rozvíjet jejich sny aby si ho mohly splňit.

Žít si to svoje. Mě docela láká. Jenom že co je to vlastně můj sen ? Je to něco stejného jako chtějí malé holčičky.Zamilovat se vzít se a žít šťastně až do smrti? Ne. To není můj sen. Můj sen je udělat si co nejvíce kurzů a vyučovat tanec. Udělat si malé či velké taneční studio do kterého bodou chodit dospělý nebo děti. Hlavně z nadšením bude je to bavit. Vím že to nebude snadné nejen že to stojí peníze ale i lidské usilý. Na tohle jsem ale připravená. Najdou se chvíle kdy to budu chtít vzdát.Ale to neudělám to už kvůli tomu  že. Jednou mi jeden člověk řekl že nezáleží na cíly ale na cestě. Pořád nechápu tenhle význam. Pouze si myslím že na to časem přídu. Každý šrám který při tom nachytám bude život. Který sem si vysnila bude to dřina! 

Věřím si. Zvládnu to. Je mi jedno kdy svůj sen zrealizuju. Vím  že to dokážu!

 

Tance se nevzám nikdy i přes svoje zdravotní problémy! (O syl tance nikdy nejde když je dobrý tanečník je dobrý i tanec)                       

                                                                                                                                                                                                                      Nikol